برای وبلاگ ها


<body>
Profile

Links

Other

 

ایـنجادُنـیاے یـﮧ دُخـتَره

یـﮧ دُخـتَره ـمَتِفاوُتـ بـا هَمـﮧ ڪَسایے ڪِـﮧ ـمیشـناسے

ـمیدونے چیـﮧ؟ ـقُد قُدِـاِضـافے اِشڪالـﮧ ڪاره پَــس حَرفـﮧ اِضافــﮧ ـمـوقـوفــ

اینجـا مَڪاטּ ـمُقَدَسـیـﮧ....آرـﮧ دُنیـاے ـمَنـﮧ پَـس ـحَریـم ـخودِتو نِگَـﮧבار

بـا هَمـﮧ ـتَبادُل لینکـ میشـﮧ ـبِلینکـ وَ ـخَبَر بِـده ڪـﮧ ـلینکِتـ کُنَـم

ڪُپے نڪُن اصلا פּ ابـכا

اَگـﮧ ـوَقتـ ڪُنَم بـﮧ هَمـﮧ لینڪام زوב بـﮧ ـزود سَر ـمیزَنَم

لینڪ تِڪونے وَ ـاَز ایـטּ ـمَسخَره ـبازیـام نَداریم

    ✓ وَ בر ـآخَر اَگـﮧ بـا ـمَنـــو وِبَـم ـحـال نَڪردے اَصلـا مُهِــم نیس ـسَریع بفرما ـبیروטּ

 سفارش داریم دخملا:-) هزینه یه دونه نظر کمه هاا:-) 



نظرات شما عزیزان:

reyhaneh
ساعت12:53---6 تير 1394
سلام . وااای وبت عالیه . یه چیزی فراتر از عالی . خیلی خویه . موفق باشی . به من هم سری بزن خوشحال میشم
پاسخ:ممنون عزیزم رمز پست خواستی بگو


سوگند
ساعت23:07---2 تير 1394
سلام ، پس چرا تو نظرات setea داره عكس سفارش ميده؟
پاسخ:اون خیلی بهم اسرار کرد منم قبول کردم عزیزم شرمنده


سوگند
ساعت0:04---2 تير 1394
سلام ، ببخشيد شما گالري دارين؟ يا سفارش فقط قبول ميكنين؟؟؟ يا هيچكدوم؟؟
پاسخ:عزیزم هیچکدوم من فقط عکس و متن میزارم


mahla
ساعت14:26---27 خرداد 1394
وبت خیلی توپه و امیدوارم موفق باشی گلی
پاسخ:ممنون


H@nieh
ساعت14:15---27 خرداد 1394
لااااااااااااااااایک
پاسخ:ممنون


پرهام
ساعت18:07---18 خرداد 1394
پشت صحنه قالبت باحاله به وبت میاد
پاسخ:میسی


مـــــــــــیـــــــــنو ♥
ساعت13:57---12 خرداد 1394
عااااااااااااااااااااااااااااا الی وبلاگت
پاسخ:ممنون


setea
ساعت11:33---12 خرداد 1394
لینگت کردم
ممنون


setea
ساعت22:59---11 خرداد 1394
عحب قالب زیبایی داری
پاسخ:ممنون قابلی نداره


setea
ساعت22:25---31 ارديبهشت 1394
سلام عزیزم وب جدیدم رو راه اندازی کردم اگر دوس داشتی بگو تا لینگت کنم
پاسخ:حتما


setea
ساعت17:22---29 ارديبهشت 1394
موفق باشی گلم
پاسخ:ممنون


setea
ساعت16:54---29 ارديبهشت 1394
سلام
میشه عکس متحرک تلیور سوفید رو بزاری
من عکس دخترونه قبول میکنممممممم
پاسخ:ممنوننننننننن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Tags:
|پنج شنبه 24 ارديبهشت 1398برچسب:,|18:47|ᙢᓮᔕᔕ ᕼᗩↁᓰᔕ|


WElcome

goooooooooooood